Poista | Tuote | Määrä × Hinta | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Ostoskorisi on tyhjä |
Verkkokaupan toimitusehtojen mallipohja
Keskiaikapuoti toimitusehdot
Voimassa 01.05.2019 alkaen.
Yleistä verkkokaupasta
Verkkokaupan tuotteita myy Ville’s Animal House Oy (2621523-7). Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.keskiaikapuoti.fi ostoskorin kautta.
Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.
Sitoudut jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Tilaus- ja maksuvahvistus
Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet:
• Tilauksen tuotelistauksen • Laskun loppusumman • Veroerittelyn
Saat maksuvahvistuksen, jossa on kerrottu maksun summa, maksutunnus sekä päivämäärä. Ole yhteydessä [email protected] mikäli sinulla herää kysyttävää maksutapahtumaan liittyvissä asioissa.
Maksutavat
Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Ålandsbanken, Handelsbanken, S-Pankki, Aktia, Säästöpankki, POP Pankki, Oma Säästöpankki, Visa, MasterCard, American Express, Diners Club, maksaminen tapahtuu iZettlen kautta.
——————
Maksupalveluntarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii iZettle yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. IZettle näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle.
——————
Toimitustavat ja -aika
Pyrimme toimittamaan tuotteet seuraavana arkipäivänä tilauksen tekemisen jälkeen, mikäli tuotetta on varastossa. Tilaus toimitetaan valitsemallasi toimitustavalla valitsemaasi toimituspisteeseen. Kulut toimituksesta riippuvat tilauksen kokonaiskoosta ja kollien määrästä. Toimituksen kulut ja vaihtoehdot esitetään ostoskori- ja kassasivulla. Toimitustavaksi voit valita
• Nouto Hämeenlinna • Postipaketti (toimitetaan valittuun Postin toimipisteeseen)
Tilauksen suuri koko ja kollien suuri määrä saattavat rajoittaa toimitustapoja. Tilaukselle saatavat toimitustavat esitetään ostoskorissa sekä kassalla.
Kuljetusyrityksen toimitusaika tilauksesta riippuu toimituspäivästä ja toimitustavasta. Noudettavat tilaukset ovat noudettavissa sovittavaan aikaan, mikäli tuotetta on tilaushetkellä varastossa. Postin tilaukset toimitetaan keskimäärin 1-3 arkipäivän kuluessa lähetyksestä.
Vaihto- ja palautusehdot
Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Vaihto- ja palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.Tilauksen palauttamisesta on tehtävä ilmoitus sähköpostilla.
Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:
• tilausnumero • tilauksen päivämäärä / vastaanottopäivä • nimesi • osoitteesi • puhelinnumerosi
Palautusosoite on Keskiaikapuoti, Idänpääntie 12, 13210 HÄMEENLINNA
Mikäli kyseessä on muusta kuin viallisesta tuotteesta johtuva palautus, vastaa lähettäjä kaikista kuluista.
Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksen vastaanottamisesta. Kun palautus on hyväksytty, lähetämme sinulle sähköpostiviestillä linkin, josta pääset lisäämään pankkitilin, jolle palautamme rahat, mikäli maksu on tehty pankkipainikkeella. Mikäli maksu on tehty korttimaksulla palautamme maksun suoraan kortille. Mikäli maksutapana on ollut lasku- tai osamaksu, laskutus perutaan.
Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai sinulle on toimitettu väärä tuote, tulee sinunilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen [email protected].fi
Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä mahdollisimman pian. Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio logistiikkakumppanille.
Tuotteita koskevat niille määritellyt takuuehdot. Takuuehdot tuotteittain ovat nähtävillä tuotekuvauksissa. Takuuehdot ovat myös nähtävissä käyttöohjeissa, erillisessä takuulomakkeessa tai valmistajan osoittamassa verkko-osoitteessa.
Muuta
Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Sinun on ennen tilaustasi tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Rekisteriseloste
Tässä verkkokaupassa noudatetaan Ville’s Animal House Oy rekisteriselostetta.